CZYTNIKI KART ZBLIZENIOWYCH - UK-SYSTEM

Idź do spisu treści

Menu główne:

CZYTNIKI KART ZBLIZENIOWYCH

OFERTA > Akcesoria do wag


W naszej ofercie znajdują sie również mikroprocesorowe czytniki kart zbliżeniowych umożliwiających łatwą  bezstykową identyfikację  pojazdów, osób, towarów itp. w zależności od  aplikacji , do których zostanie  zastosowany .

Czytniki mogą pracować  w trybie on-line
 tzn. każde przyłożenie transpondera jest przekazywane dalej do systemu , który po odczytaniu kodu "decyduje" jakie czynności dalej  przesłać do czytnika np. zezwolić na otwarcie  drzwi , szlabanu , zapalenie światła zielonego itp.
Każde zbliżenie trasnspondera  i odczytanie jego kodu powoduje również wygenerowanie krótkiego  sygnału dźwiękowego
Czytniki pracują również w trybie off-line
. Wówczas  programowany jest za pomocą  zewnętrznej karty  MASTER umożliwiającej  dopisywanie , usuwanie uprawnionych kart po zbliżeniu których automatycznie nastąpi otwarcie szlabanu , drzwi lub zapalenie sygnalizatora .Wówczas czytnik nie kontaktuje się z zewnętrznym nadrzędnym np. komputerem , koncentratorem lecz sam realizuje żądane operacje zgodnie z programem wpisanym kartą MASTER .

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

CZYTNIK  RFID-UR80D

DANE   TECHNICZNE :


Napięcie   zasilania                -       AC 12V  lub DC  12 - 15V / 0,4A
Pobór   mocy                         -       ok. 1W
Element   sterujący                 -       Transponder UNIQUE - karta , brelok  itp
Wymiary   obudowy                 -       ca 100 x100 x50
Waga                                     -       ok. 0,3 kg
Sterowanie                             -       RS485  lub  opcjionalnie RS232 , USB, ETHERNET
Tryb pracy                               -      on-line  oraz  off-line

KONSTRUKCJA   I  ZASADA   DZIAŁANIA

Panel zewnętrzny czytnika składa się z  pola określonego symbolem karty  do którego zbliżany jest  transponder  np. w postaci  breloka , opaski  lub  plastykowej karty  UNIQUE .
Odebrany  unikalny kod  od zbliżonego transpondera  zostaje przesyłany linią transmisji szeregowej  RS485  lub  RS232 , USB lub ETHERNET  ( wykonanie opcjonalne ) - do dalszych elementów  kontroli dostępu lub identyfikacji  automatycznej - ( koncentratora , komputera itp ). Przesyłanie danych odbywa się wg. odpowiedniego protokołu transmisji  (ramki sygnału RS )dołączanego przy zakupie do urządzenia  na  nośniku CD  .Każde zbliżenie trasnsponera  i odczytanie jego kodu powoduje również wygenerowanie krótkiego  sygnału dźwiękowego.

ZASADA   PRACY

Kierowca po podjechaniu do wagi  zbliża do czytnika kartę jemu przydzieloną i wówczas na wyświetlaczu wagowym wyświetli się jego numer rejestracyjny (opcja) oraz jednocześnie zapala się zielone światło na wjazd na wagę lub podnosi się szlaban wjazdowy. Wówczas w zależności od ustawionej opcji automatyki w systemie wagowym - uruchamia się automatycznie opcja tarowania , ważenia przywozu lub wywozu towaru, a po jej wykonaniu zapala się zielone światło na wyjeździe z wagi lub otwiera się szlaban wyjazdowy.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


CZYTNIK  RFID-UR80D-12KL

DANE   TECHNICZNE :


Napięcie   zasilania                -       AC 12V  lub DC  12 - 15V / 0,4A
Pobór   mocy                         -       ok. 1W
Element   sterujący                 -       Transponder UNIQUE - karta , brelok  itp
Wymiary   obudowy                 -       ca 175 x125 x55
Waga                                     -       ok. 0,3 kg
Ilość Klawiszy                          -       12
Sterowanie                             -       RS485  lub  opcjionalnie RS232 , USB, ETHERNET
Tryb pracy                               -      on-line  oraz  off-line
Obudowa                                 -      ABS   IP65

CZYTNIK  RFID-UR80D-12KL  umożliwia  :

-  automatyczną identyfikację pojazdu czekającego na zważenie  poprzez odczyt transpondera  ( karty plastykowej) zbliżonego do czytnika przez kierowcę
- wybranie rodzaju ważonego towaru - poprzez naciśnięcie odpowiedniego przycisku na klawiaturze (klawisze od 0 do 9)  

KONSTRUKCJA   I  ZASADA   DZIAŁANIA

Panel zewnętrzny czytnika składa się z  pola określonego symbolem karty  do którego zbliżany jest  transponder  np. w postaci  breloka , opaski  lub  plastykowej karty  UNIQUE .
Odebrany  unikalny kod  od zbliżonego transpondera  zostaje przesyłany linią transmisji szeregowej  RS485  lub  RS232 , USB lub ETHERNET  ( wykonanie opcjonalne ) - do dalszych elementów  kontroli dostępu lub identyfikacji  automatycznej - ( koncentratora , komputera itp ). Przesyłanie danych odbywa się wg. odpowiedniego protokołu transmisji  (ramki sygnału RS )dołączanego przy zakupie do urządzenia  na  nośniku CD  .
Czytnik pracuje  w trybie on-line  tzn. każde przyłożenie transpondera jest przekazywane dalej do systemu , który po odczytaniu kodu "decyduje" jakie czynności dalej  przesłać do czytnika np. zezwolić na otwarcie  drzwi , szlabanu , zapalenie światła zielonego itp.
Każde zbliżenie trasnspondera  i odczytanie jego kodu powoduje również wygenerowanie krótkiego  sygnału dźwiękowego.

ZASADA   PRACY


Kierowca po podjechaniu do wagi  zbliża do czytnika kartę jemu przydzieloną i wówczas na wyświetlaczu wagowym wyświetli się jego numer rejestracyjny (opcja) oraz jednocześnie zapala się zielone światło na wjazd na wagę lub podnosi się szlaban wjazdowy. Wówczas w zależności od ustawionej opcji automatyki w systemie wagowym - uruchamia się automatycznie opcja tarowania pojazdu, a po jej wykonaniu zapala się zielone światło na wyjeździe z wagi lub otwiera się szlaban wyjazdowy.
Jeśli zaś samochód jest załadowany to wówczas po wyświetleniu się numeru rejestracyjnego na wyświetlaczu , kierowca dodatkowo na klawiaturze określa rodzaj towaru przyciskając na klawiaturze przycisk od 0 do 9 .Po wybraniu rodzaju towaru na wyświetlaczu pikselowym wyświetli się w miejsce nr.rejestracyjnego - nazwa wybranego towaru .
Wówczas kierowca upewnia się co do właściwie wybranego towaru zgodnego z załadunkiem i wjeżdża na wagę . Dalszy etap ważenia przebiega jak przy tarowaniu . Podczas postoju samochodu na wadze na wyświetlaczu wyświetla się masa całkowita pojazdu z załadunkiem . Po zakończeniu się automatycznego ważenia , na sygnalizatorze zjazdowym z wagi zapala się zielone światło i otwiera się szlaban wyjazdowy umożliwiając zjazd pojazdu z wagi .


 
Wróć do spisu treści | Wróć do menu głównego